Corona-update | Corona-update

Stay healthy!

De gezondheid van onze klanten en medewerkers is topprioriteit. Ook in het belang van de algemene gezondheid zijn we genoodzaakt om onze studio’s voorlopig te sluiten.

Op zoek naar antwoorden over onze aanpak i.v.m. het coronavirus?
Je vindt ze hieronder!

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan een kijkje op de Facebookpagina van jouw studio of contacteer de studio rechtstreeks.

1. Kan ik nog een afspraak maken?

Voorlopig niet, omdat we nu nog niet met zekerheid kunnen zeggen wanneer de maatregelen opgeheven zullen worden.

2. Wat met de oefensessies die ik al geboekt had?

Jouw afspraken worden vanzelf geannuleerd en niet in rekening gebracht.

3. Geldt mijn abonnement of beurtenkaart nu langer?

Ja, die termijnen worden automatisch verlengd. Je kan na afloop van de maatregelen dus gewoon de draad weer oppikken in jouw InfraLigne-studio.

4. Kan ik nog genieten van de lenteactie?

Ja, na de heropening zal je nog van de lenteactie kunnen genieten.

5. Hoe kan ik in tussentijd fit en gezond blijven?

Probeer zoveel mogelijk in actieve modus te blijven. Beweeg regelmatig, eet gezond en blijf de richtlijnen volgen om het coronavirus zo weinig mogelijk te verspreiden. Zorg allemaal heel goed voor jezelf en voor elkaar!

Bedankt voor jouw vertrouwen in InfraLigne. We hopen jullie allemaal zo snel mogelijk weer in onze studio’s te mogen ontvangen.

Is er iets niet duidelijk?
Contacteer dan gerust jouw InfraLigne-studio

 

Oeps! Je browser lijkt verouderd te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om deze website optimaal te gebruiken.